Al 5 jaar krijg ik om de paar weken hydrocobamine vit b12 injecties. Nu ben ik eigenlijk tegen vaccins en vroeg mij af of iemand mij een goed alternatief kan bieden of mij uit kan leggen of deze injecties wel veilig zijn in tegenstelling tot griep, covid etc injecties. Alvast bedankt
top of page
bottom of page
Oh, wat fijn Nancy, jouw uitgebreide reactie. Daardoor voel je je als mens echt serieus genomen.
Ik zal proberen om het zo duidelijk mogelijk over te brengen.
Ik heb jaren bij een natuurarts gelopen en zij heeft eigenlijk nooit iets gezegd over mijn vit b12 injecties.
Ik ben destijds bij vit b12 kliniek onder behandeling geweest en door uitgebreid bloedonderzoek konden zij zien dat ik vitb12 niet goed opneem. Vraag mij niet meer hoe en wat zij toen getest hebben het was een hele waslijst.
Ik leef heel gezond;
Drink gezuiverd water (aquapeak)
Eet zoveel als mogelijk biologisch
Poets al jaren fluoridevrij
Gebruik al jaren deo van loveli zonder troep
Alle creme voor huid en gezicht ook zonder troep
Wasmiddel bio of van ecover
Kleding ben ik ook aan t overgaan op zoveel mogelijk katoen, linnen of wol
Supplementen van goede merken
Kortom wat ik kan doen, doe ik.
Mijn injecties die ik krijg zijn van takeda:
1mg hydroxocobalaminehydrochloride 0.5 mg
hulpstoffen: natriumchloride, zoutzuur voor ph instelling en water voor injectie.
Het stukje stress is een lastige. Ook daar doe ik wat ik kan. Ik geef yoga/ontspanningslessen. Mediteer, wandel, etc., maar ik blijf ook mens met al mijn uitdagingen in het leven. En afgelopen jaren dus flink wat stress ervaren.
Daarnaast ben ik hypermobiel en heb ik fibromyalgie, wat ik naar eigen zeggen toch best aardig onder controle heb zodat ik er goed mee kan leven.
Ik ga mij zeker verdiepen in een parasieten reiniging!! Volgens mij kan ik via jouw site daar al veel over vinden toch?
Nogmaals heel erg bedankt!
Lieve groet, Coby